Мектепшілік  бірыңғай “Жас қыран” балалар мен  жасөспірімдер ұйымына қабылдау.

 

Попечительский совет

Ата-аналар комитетінің 2018-2019 оқу жылының хаттамасы

 

 

«ҚОСТАНАЙ ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ  БӨЛІМІНІҢ  №24 МЕКТЕП – ГИМНАЗИЯСЫ»

                      МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ

   

 

          ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ

«ШКОЛА – ГИМНАЗИЯ № 24»

         ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ  АКИМАТА

ГОРОДА  КОСТАНАЯ»

 

 

БҰЙРЫҚ

 

Қостанай  қаласы

Алтынсарин көшесі 107

Тел.50-05-24 факс. 50-21-78

Е – mail: sch24a@kst-goo.kz

 

 

                                       №124

      4 қыркүйек 2017 ж.

 

«Қамқор» кеңесінің құрамын бекіту туралы»

 

 

ПРИКАЗ

 

город Костанай

ул. Алтынсарина 107

тел. 50 – 05 -24 факс: 50 – 21 -78

Е – mail: sch24a@kst-goo.kz

 

 

 

 

2017 ж. қыркүйектің 3-де өткен «Қамқор» кеңесі отырысының шешімі негізінде

Бұйырамын:

2017-2018 оқу жылына мектептің «Қамқор» кеңесінің құрамы келесі түрде бекітілсін:

Тегі, аты-жөні Жұмыс орны Мекен-жайы, телефон
1 Карагизова Гульжан Адильбековна «Қостанай обл.мамандандырылған күзет қызметі басқармасы» ММ бухгалтер Текстильщиков 611-31

55-52-93

2 Тохтахунов Бахтияр Абрдрасулович Лицей-интернат «Білім-инновация для одоренных детей» Нариманов 64/138 

39-53-40

3 Бегалина Алмагуль Кадыровна ИП «Бегалина» Толстой 40-4 87713763765
4 Медеев Арман Маулетович СПК «Бейгара-СҮТ» Л.Беды 40/63 87774475777
5 Шененова Алия Султановна ТОО КТ «Тобол» Тобольская 66
6 Оспанов Талгат Койшигариевич Қостанай обл.ауылшаруашылық басқармасыбас маман Элеваторная 21
7 Даулетбаева Дана Курмашевна Үйде Мичуринское ауылы
8 Мустафина Айгүл Кайргельдиновна РОО «Союз профс.управляющих «Жетысу» по Кост.обл» Баймагамбетова 169-70
9 Сулейменова Лазат Мадиевна Қостанай қ.

№21 мектеп мұғалімі

Қозыбаев 107

 

 

 

 

Директор                                           Каримова С.Е.

 

 

        «Қостанай қаласы әкімдігінің Білім бөлімінің

                 №24 мектеп-гимназиясы» ММ қамқоршылық кеңесі туралы

                                                                  Ереже

Бекітілді:

Қамқоршылық кеңесі отырысында

            1.Жалпы ережелер

1.1 Жалпы білім беру мекемесінің Қамқоршылық кеңесі бұдан әрі

Қамқоршылық кеңесі Қазазқстан Республикасының әБілім туралы заңының  44- бабының  9-тармағына жалпы білім беру мекемесінің өзін-өзі басқару түрі болып табылады.

1.2. ҚК оның мүшелерінің еріііктілігі мен теңдігі,өзін-өзі қаржыландыру негізінде ала қызмет жүргізеді. Өз қызметінде ҚР заңнамасын, халықаралық құқықтық нормалар мен ҚҚ туралы ережені басшылыққа алады.

1.3. ҚК-нің негізгі мақсаты- жалпы білім беретін мекеменің қызметін тиімді жүргізуі үшін жағдай жасау.

1.4. ҚКқаржы қаражатының пайдаланылуына бақылау жасайды және білім беру мекемесі тартылған қаражатты пайдаланудың мақсаты мен бағытын өзгерткен жағдайда өз қызметін тоқтатуға құқылы.

1.5. ҚКзаңды тұлға болып саналмайды,банк мекемеелерінде өз есептік шоты, жеке өз балансы, мөрі, мөртаңбасы болмайды.

1.6. ҚКбелгіленген тәртіпте жарнамалық және баспа қызметімен айналысын. ҚҚ мен білім беру мекемесінің жұмысының мәселелері жөнінде шығарылатын басылымдарды тарата алады.

1.7. ҚКтуралы ереже оған мекеме директоры қол қойылған соң күшіне енеді.

              2.Қамқоршылық кеңесінің құрамы

2.1. ҚК «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №24 мектеп-гимназия» мемлекеттік мекемесінің мақсаттары мен міндеттеріне байланысты құрылады.

2.2. ҚКқұрамына білім беру үрдісіне қатысушылар мен өзге де қызметті жетілдіруге және мекеме дамуына мүдделі тұлғалар кіреді.

2.3. ҚКқұрамына тиісті органдардың ұсынымдары бойынша аймақтық және жергілікті атқарушы  билік органдарының,кәсіпкерлік,қаржылық және ғылыми орталардың, бұқаралық ақпараь құралдарының, қоғамдық бірлестіктер мен қауымдастықтардың, меншік нысанаса қарамастан, соның ішінде шетелдікке кіретін кәсіпорындардың,ұйымдардың және мекемелердің өкілдері енгізілуі мүмкін.

2.4. ҚКмүшелері өкілеттігін тағайындау мен мерзімнен бұрын тоқтату туралы шешім қамқоршылардың жалпы жиналысында қабылданды.

2.5. ҚК мүшелерінің өкілеттігі жаңа мерзімге шектелмеген мәртеде ұзартылуы мүмкін.

2.6. ҚҚ мүшесінің мерзімнен тыс мынадай жағдайда тоқтатылуы мүмкін:

– ҚК мүшесінің өтінуімен;                                                                                                                          – ҚКмүшесінің денсаулық жағдайына немесе ұйым орналасқан орында ұзақ болмауы себебіне байланысты өз міндеттерін орындау мүмкіндігі болмаған жағдайда;                                                                                                                                                 -ҚК мүшесі қылмыстық жауапкершілікке тартылған немесе өз жарамсыз қылық жасаған жағдайда.

2.7. ҚК құрамында өлімге немесе оның  мүшелерінің мерзімнен бұрын өкілетін тоқтатуына байланысты пайда болған бос жұмыс орындары өкілеттіктің қалған уақытында толтырылады.

2.8. ҚК мүшелері өз қызметін негізгі өндірістік және қызмет әрекетінен қол үзбестен жүргізеді.

            3.Жалпы білім беретін мекеме қамқоршылық кеңесінің негізгі міндеттері мен қызмет бағыттары

Жалпы білім беретін мекеме қамқоршылық кеңесі қызметінің негізгі міндеттері:

-болашағы бар бастамалары мен, жаңалықтарды, алдағы уақытта жалпы білім беретін мекеменің инновациялық қызметінің дамуына ықпалдасушы ақпараттық технологияларды қаржыландыру және іске асыру;                                                                        -жобалар мен  бағдарламалары талдауына қатысу;                                                                        – оқушылардың рухани және адамгершілік тәрбиесі жүйесін үздіксіз дамытуға, олардың бойында іскерлік және кәсіби қасиеттердің қалыптасуына қолғабыс ету;                                                 -білім беру мекемесіне жөндеу жұмыстарын, сауықтыру іс-шараларын жүргізуде; білім беру мекемесінің материалдық- техникалық базасын нығайтуда қаржылық көмек беруді ұйымдастыру;                                                                                                                                       -мекеменің инновациялық қызметіндегі ғылыми,техникалық және мәдени ынтымақтастықты орнатуға бастамшылық жәрдем беру;                                                       -жалпы білім беретін иненовациялық қызметіне белсенді араласатын,оның дамуына ықпалдасатын,өз қызметінде жақсы нәтижелерге қол жеткізген қызметкерлер мен оқушыларды қолдау;                                                                                                                                  -білім беру мекемесінің қызметі мен дамуын қамтамасыз ету үшін бюджеттен тыс қаражаттар тартуда қолғабыс ету;                                                                                                         -білім беру педагогтармен басқа да қызметкерлерінің еңбек жағдайларын ұйымдастыруға және жақсартуға болысу;                                                                                    -байқаулар, жарыстар және басқа да білім беру мекемесінің мектептен тыс бұқаралық іс-шараларын ұйымдастыруға жәрдемдесу;                                                                                                          -жалпы білім беру мекемесінің материалдық-техникалық базасын жетілдіруге оның ғимараттары мен аумағын көріктендіруге көмек жасау;                                                                     -мекеменің білім беру,тәрбиелеу мен өзге де қоғамдық пайдалы іс- әрекеттері нәтижелерін насихаттау;                                                                                                                  -мекеменің  инвестициялық саясатын анықтау және орнату;                                                          -қайырымдылық қызметін жүзеге асыру.

4.ҚК жұмысын ұйымдастыру мен тәртібі

4.1. Бб мекемесінің ҚК белгілі бір мерзімге құрылады. ҚК қызмет мерзімінің ерекшеліктері мекеме жарғысында көрсетіледі.     

4.2. ҚК-ны оның бірінші отырысында ашық дауыс беру арқылы көпшілік дауыспен және білім беру мекемесі директорының бұйрығымен (өкімімен) үш жылмерзімге сайланатын төраға басқарды. ҚК бірінші отырысында ашық дауыс беру арқылы төрағаның орынбасары сайланды,сондай-ақ хатшы тағайындалды.

4.3. ҚК мүшелерінің саны ерікті.                                                                                                        4.4. Жаңа өкілдер,егер олардың кандидатурасына отырысқа қатысушы мүшелерінің жартысынан көбі дауыс берсе ғана ҚК құрамына қабылдануы мүмкін.                                                                                                                                     4.5.ҚК шешімдері жұмыс жоспары бойынша тоқсан сайын өткізілетін оның отырыстарында қабылданады. Кезектен тыс отырыстар қажеттілікке қарай төраға шешімімен немесе ҚК мүшелерінің талаптары бойынша өткізілуі мүмкін.                                                                                   4.6. Қамқоршылық кеңес мүшелерінің кемінде 2/3-сі отырысқа қатысса, отырыс заңды болып саналады. ҚК отырыстарына кеңесші дауыс құлағымен мекеме басшысы,оның қатысуға мүмкіндігі болмаған жағдайда,осы сәтте оны ауыстырушы тұлға қатысады.                                                                                                                                                              4.7.Ерекше құзіреттегі мәселелер бойынша ҚК шешімдері ашық дауыс беру жолымен- кемінде 2/3-сі отырысқа қатысса,оның қатысып отырған мүшелері басым көпшілігінің даусымен қабылданады. Басқа мәселелер жөніндегі шешімдер қарапайым түрде қорғаныш кеңесінің отырысқа қатысып отырған мүшелерінің көпшілік даусымен қабылданады. Егер берілген «келісемін» және әқарсымынә деген дауыстар тең болса,шешуші дауыс төрағаныкі болып табылады.                                                                                                                                   4.8. Әдетте, ҚК отырыстарыц ашық түрде өткізіледі. Тек қана ҚК мүшелері мен жеке шақырылған адамдар қатыса алатын жабық отырыстар қызметтік немесе коммерциялық құпиясы бар мәселелерді қарастыратын жағдайда ғана өткізіледі.                  4.9. ҚК шешімдері хаттамалармен рәсімделеді, оған етуші мен отырыстың хаттамасын жүргізетін хатшы қол қояды.

 

2017-2018 оқу жылы

Қамқор кеңесінің жоспары

Мазмұны Орындалу мерзімі Жауапты
1 Қамқор кеңесінің №1 отырысы 3.09.2017 ж. Каримова С.Е.
2 Қамқор кеңесінің №2 отырысы 23.10.2017 ж. Карагизова Г.К.
3 Ата-аналарға арналған ашық есіктер күніне қатысу 2.11.2017 ж.

26.12.2017 ж.

11-13.04.2018 ж.

Бикеева Б.М.

Карагизова Г.К.

4 Қамқор кеңесінің №3 отырысы 30.03.2018 ж. Карагизова Г.К.
5 «Армысың,Дарындылық!» апталығына қатысу 10.04.2018 ж. Карагизова Г.К.

 

6 Сабақтарға қалып келетін оқушылардың ата-аналарымен жұмыс Сәуір 2018 ж. Ермагамбетова Б.Н.
7 «Рухани Жаңғыру» бағдарламасы және Астананың 20 -жылдығы аясында мұғалімдер арасында өткізілетін байқауларға қатысу (қалалық, облыстық, Республикалық, халықаралық) Жыл бойы Мустафина А.К.
8 8 Наурыз, Наурыз мерекелерін өткізу Наурыз 2018 ж. Бегалина А.К.
9 Қамқор кеңесінің №4 отырысы 26.04. Карагизова Г.К.
10 «Рухани Жаңғыру» бағдарламасы аясында Кеңес одағы Батыры И.Ф.Павлов мұражайына 4- сынып оқушылары үшін саяхат ұйымдастыру 4.05.2018 ж. Медеев А.М.
11 «Патриот» апталығын өткізу 2-9.05 Медеев А.М.
12 Соңғы қоңырау мерекесін өткізу 24,25.05 Карагизова Г.К.
13 Келесі 2018-2019 оқу жылына дайындық Маусым 2018 ж. Карагизова Г.К.

Бегалина А.К.

 

№ исх: 03-07/3931   от: 07.09.2017

№ исх: 8733   от: 05.09.2017

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан

№ 355 от 27 июля 2017 года

 

Зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан 29 августа 2017 года под № 15584

 

 

 

 

 

 

 

Об утверждении  Типовых правил организации работы Попечительского совета и порядок его избрания в организациях образования

   

 

В соответствии с пунктом 9 статьи 44 Закона Республики Казахстан               от 27 июля 2007 года «Об образовании» ПРИКАЗЫВАЮ:

  1. Утвердить прилагаемые Типовые правила организации работы Попечительского совета и порядок его избрания в организациях образования согласно приложению к настоящему приказу.
  2. Признать утратившими силу:

1) приказ исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 22 октября 2007 года № 501 «Об утверждении Типовых правил организации работы Попечительского совета и порядок его избрания в организациях образования» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 4995, опубликованный 30 ноября 2007 года в газете «Юридическая газета» № 184 (1387);

2) приказ исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 22 декабря 2016 года №715 «О внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра образования и науки Республики Казахстан от 22 октября 2007 года № 501 «Об утверждении Типовых правил деятельности попечительского совета и порядок его избрания» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 14751, опубликованный в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан 9 февраля 2017 года).

  1. Комитету по охране прав детей Министерства образования и науки Республики Казахстан (Ерсаинов Е.Е.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копий в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Республиканский центр правовой информации» для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания;

4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан;

5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы и международного сотрудничества Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

  1. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Республики Казахстан Асылову Б.А.
  2. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

 

 

Министр образования и науки

       Республики Казахстан                                                       Е. Сагадиев

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Утверждены

приказом Министра образования и науки Республики Казахстан                   от « 27 » июля 2017 г.

№ 355

 

 

Типовые правила организации работы Попечительского совета

и порядок его избрания в организациях образования

 

 

Глава 1. Общие положения

 

  1. Типовые правила организации работы Попечительского совета и порядок его избрания в организациях образования (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 9 статьи 44 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года «Об образовании» и определяют порядок организации деятельности Попечительского совета организации образования (далее – Попечительский совет) и его избрания.
  2. Попечительский совет создается в организациях образования за исключением военных, специальных, медицинских и фармацевтических учебных заведений, подведомственных органам национальной безопасности Республики Казахстан, Министерства внутренних дел Республики Казахстан, органам прокуратуры Республики Казахстан, Министерства обороны Республики Казахстан и Министерства здравоохранения Республики Казахстан.
  3. 3. Попечительский совет взаимодействует с администрацией организации образования, родительским комитетом, местными исполнительными органами, заинтересованными государственными органами и иными физическими и/или юридическими лицами.
  4. 4. Выполнение членами Попечительского совета своих полномочий осуществляется на безвозмездной основе.

 

 

Глава 2. Порядок избрания и состав Попечительского совета

 

  1. 5. Уполномоченный орган соответствующей отрасли или местный исполнительный орган в области образования размещает объявление о формировании Попечительского совета и приеме предложений по его составу на собственном интернет-ресурсе и/или в периодическом печатном издании, распространяемом на территории соответствующей административно-территориальной единицы.
  2. 6. Состав Попечительского совета утверждается уполномоченным органом соответствующей отрасли или местным исполнительным органом в области образования и формируется на основе полученных предложений с письменного согласия кандидатов в члены Попечительского совета.
  3. 7. В состав Попечительского совета входят:

1)  представители местных представительных, исполнительных и правоохранительных органов;

2) представители работодателей и социальных партнеров;

3) представители некоммерческих организаций (при наличии);

4) по одному родителю или законному представителю обучающихся в данной организации образования из каждой параллели классов, курсов, рекомендованные родительским комитетом;

5) благотворители (при наличии).

Руководитель организации образования, при которой создается Попечительский совет или его заместитель принимают участие в его заседаниях.

В состав Попечительского совета не входят лица, указанные в подпунктах 2) и 3) пункта 1 статьи 51 Закона Республики Казахстан                             от 27 июля 2007 года «Об образовании».

  1. 8. Число членов Попечительского совета является нечетным и составляет не менее девяти человек, не находящихся в отношениях близкого родства и свойства друг с другом и руководителем данной организации образования. Срок полномочий членов Попечительского совета составляет один год. Члены Попечительского совета не входят в штат работников данной организации образования.
  2. 9. Количество членов в составе Попечительского совета, являющихся представителями государственных органов, не превышает трех человек.
  3. 10. Руководителем Попечительского совета является его председатель, избираемый (переизбираемый) на заседании Попечительского совета путем открытого голосования большинством голосов.

Представители государственных органов не избираются председателем Попечительского совета и не исполняют его обязанности.

  1. 11. В случае отсутствия председателя Попечительского совета его функции осуществляет один из членов Попечительского совета по решению Попечительского совета, за исключением представителей государственных органов, входящих в состав Попечительского состава.
  2. 12. Председатель действует от имени Попечительского совета и обеспечивает его деятельность в соответствии с настоящими Правилами.
  3. 13. Работу Попечительского совета обеспечивает секретарь, избираемый Попечительским советом.

 

 

Глава 3. Полномочия Попечительского совета

 

  1. 14. Попечительский совет организации образования:

1) осуществляет общественный контроль за соблюдением прав обучающихся и воспитанников организации образования, а также за  расходованием благотворительной помощи, поступающих на счет образовательных учреждений;

2) вырабатывает предложения о внесении изменений и/или дополнений в устав организации образования;

3) вырабатывает рекомендации по приоритетным направлениям развития организации образования;

4) вырабатывает предложения по совершенствованию мер по вопросам устройства детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей в семьи казахстанских граждан;

5) участвует в распределении финансовых средств, поступивших в организацию образования в виде благотворительной помощи и принимает решение о его целевом расходовании;

6) вырабатывает предложения при формировании бюджета организации образования;

7) вносит предложения уполномоченному органу соответствующей отрасли или местному исполнительному органу в области образования об устранении выявленных Попечительским советом недостатков в работе организации образования;

8) заслушивает отчеты руководителя организации образования о деятельности организации образования, в том числе о качественном предоставлении образовательных услуг, об использовании благотворительной помощи и принимает меры по устройству детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей в семьи казахстанских граждан;

9) участвует в конференциях, совещаниях, семинарах по вопросам деятельности организаций образования;

10) знакомится  с деятельностью организации образования, условиями предоставленными обучающимся и воспитанникам организации образования, проводят с ними беседу в присутствии психолога организации образования;

Работники (структурные подразделения) организации образования оказывают содействие в предоставлении информации по вопросам, относящимся к компетенции Попечительского совета.

 

                                     

Глава 4. Порядок организации работы Попечительского совета

 

  1. 15. Заседание Попечительского совета созывается его председателем по собственной инициативе, по инициативе двух третей от общего количества членов Попечительского совета.
  2. 16. Уведомление о созыве заседания Попечительского совета подписывается председателем Попечительского совета и направляется членам Попечительского совета и организации образования при которой действует Попечительский совет вместе с необходимыми материалами в срок не позднее, чем за семь рабочих дней до даты проведения заседания.

Уведомление содержит дату, время и место проведения заседания.

К уведомлению прилагаются повестка дня заседания с указанием докладчика, справочные материалы, предусматривающие мотивы включения в повестку дня указанных вопросов, необходимые документы, предоставляемые членам Попечительского совета к заседанию.

  1. 17. Член Попечительского совета, получивший уведомление о проведении заседания Попечительского совета не позднее одного рабочего дня до даты его проведения информирует секретаря Попечительского совета о своем участии или не участии.
  2. Председатель Попечительского совета созывает заседание Попечительского совета не позднее пяти рабочих дней со дня поступления предложения о созыве.
  3. 19. Заседания Попечительского совета проводятся по мере необходимости, но не реже одного раза в квартал.
  4. 20. Заседание Попечительского совета является правомочным, если все члены Попечительского совета извещены о времени и месте его проведения, и на заседании присутствует не менее две трети от общего количества его членов. Передача членом Попечительского совета своего голоса другому члену Попечительского совета либо лицу по доверенности не допускается.
  5. Каждый член Попечительского совета организации образования имеет при голосовании один голос.
  6. 22. Решение Попечительского совета принимается открытым голосованием большинством голосов присутствовавших его членов. При равенстве голосов принимается решение, за которое проголосовал председатель Попечительского совета, а в случае его отсутствия лицо, осуществляющее функции председателя Попечительского совета.
  7. 23. Решение Попечительского совета оформляется протоколом, который подлежит подписанию всеми присутствующими на заседании членами Попечительского совета.
  8. Протокол направляется уполномоченному органу соответствующей отрасли или местному исполнительному органу в области образования после проведения заседания Попечительского совета в срок не позднее трех рабочих дней.
  9. 25. Уполномоченный орган соответствующей отрасли или местный исполнительный орган в области образования размещает информацию о принятых Попечительским советом решениях на собственном интернет-ресурсе.
  10. Благотворительная помощь организации образования оказывается в добровольном порядке на безвозмездной основе и расходуется исключительно по решению Попечительского совета в порядке, предусмотренном настоящими Правилами.
  11. Любые принятые организацией образования поступления от благотворительной помощи зачисляются на:

1) контрольный счёт наличности благотворительной помощи, открытый в территориальном подразделении уполномоченного органа по исполнению бюджета, в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан – для организаций образования, созданных в организационно-правовой форме государственное учреждение;

2) счёт, открытый в банке второго уровня – для организаций образования, созданных в иных организационно-правовых формах.

  1. Поступления от благотворительной помощи расходуются на следующие цели:
  • социальная поддержка обучающихся и воспитанников организации образования;
  • совершенствование материально-технической базы организации образования;
  • развитие спорта, поддержка одаренных детей;
  • осуществление расходов на организацию образовательного процесса сверх требований государственных общеобразовательных стандартов образования.
  1. Организация образования ежегодно, по итогам финансового года, информирует общественность о результатах деятельности по использованию и движении средств благотворительной помощи, путем размещения соответствующего отчета на интернет-ресурсе данной организации образования, уполномоченного органа соответствующей отрасли, местного исполнительного органа в области образования.

 

 

Глава 5. Прекращение работы Попечительского совета

 

  1. 30. Прекращение работы Попечительского совета осуществляется:

1) по инициативе уполномоченного органа соответствующей отрасли или местного исполнительного органа в области образования;

2) при ликвидации и реорганизации организации образования.

  1. 31. Член Попечительского совета может выйти из состава Попечительского совета:
  • по личной инициативе;

2) по причине отсутствия в месте нахождения организации образования в течение четырех месяцев.

 

Сведения ГУ «Школы -гимназии..»

о  функционирующем попечительском совете и советах родительской общественности

Отчетный период 2017-2018 учебный год

Индекс: форма № П-21

Периодичность: годовая

 

Көрсеткіштер атауы

Наименование показателей

мектептің атауы наименование школы мектептің толық мекен-жайы

полный адрес школы

оқушылардың саны, адам

численность учащихся, чел.

қамқоршылық кеңес

попечительский совет

ата-аналар кеңесі (комитеті)

родительский совет (комитет)

өткізілген іс шаралардың

оның ішінде мектепті жабдықтау бойынша тізбесі, перечень проведенных мероприятий, в том числе по оснащению школы

бюджеттік емес қаражаттан түскен сома, мың тг. сумма поступивших внебюджетных средств, тыс. тг.
кеңестер саны, бірлік количество советов, ед. ондағы мүшелер саны, адам

 в них численность членов, чел.

кеңестер саны, бірлік количество советов, ед. ондағы мүшелер саны, адам

 в них численность членов, чел.

А В 1 2 3 4 5 6 7 8 9
  облыстық

областные

                 
1 ШГ .24 Начальная школа  

№24 

 

 

 

 

№24

ГУ «Школа – гимназия № 24 отдела образования акимата города Костаная»

 

 

571 1 7 4 17 2
  аудандық

районные

                 

 

 

Директор:                               Каримова  С.Е.

 

 

 

 

“Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну” мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2017 жылғы 25 желтоқсандағы
№ 650 бұйрығына
6-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым 
министрінің
2015 жылғы 13 cәуірдегі
№ 198 бұйрығына 
6-қосымша

“Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің
жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну” мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандарты
1-тарау. Жалпы ережелер

  1. “Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну” мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
  2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірлеген.
  3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті білім беру ұйымдары, Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелерін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) “электрондық үкіметтің” www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ портал арқылы өтініш берген кезде – 5 (бес) жұмыс күні;

      2) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттарды тапсыру үшін күтудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 15 минут;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 30 минут.

  1. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны – электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз.
  2. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшағасәйкес нысан бойынша жалпы білім беретін мектепте тегін және жеңілдетілген тамақтандыруды ұсыну туралы анықтама не осы мемлекеттік қызмет стандартының 10-тармағында көрсетілген негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ұсыну нысаны – электрондық және (немесе) қағаз.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін қағаз жеткізгіште алу үшін өтініш берген жағдайда, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі электрондық форматта ресімделеді, қағазға басып шығарылады және көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының қолы және мөрмен расталады.

      Порталда мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының “жеке кабинетіне” көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында жіберіледі және сақталады.

  1. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.
  2. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі аралықтағы түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелерін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі аралықтағы түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін жүзеге асырылады. Мемлекеттік қызмет кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүргізіледі;

      2) порталда: жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жұмыс аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген жағдайда өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

  1. Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      көрсетілетін қызметті берушіге:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      2) ата-аналардың жеке басын куәландыратын құжат (жеке сәйкестендіру үшін қажет);

      3) бала 2007 жылғы 13 тамызға дейін не Қазақстан Республикасынан тыс жерде туылған жағдайда баланың туу туралы куәлігінің көшірмесі (жеке сәйкестендіру үшін қажет);

      4) 2008 жылға дейін не Қазақстан Республикасынан тыс жерде некеге тұрған немесе бұзған жағдайда некеге тұру немесе бұзу туралы куәліктің көшірмесі;

      5) мәртебесін дәлелдейтін құжаттың көшірмесі:

      мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті алуға құқығы бар отбасылардан шыққан балалар үшін – мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті алуға құқығы бар отбасылардан шыққан көрсетілетін қызметті алушылар санаты үшін көрсетілетін қызметті алушының (отбасының) жергілікті атқарушы органдар ұсынатын мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тұтынушылар қатарына жататынын растайтын анықтама;

      жан басына шаққанда орташа табысы күн көріс деңгейінен төмен, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын отбасылардан шыққан балалар үшін – алған табысы туралы құжаттар (жұмыс істейтін ата-аналардың немесе оларды алмастыратын адамдардың жалақылары туралы, кәсіпкерліктен және басқа да қызмет түрлерлерінен түсетін табыстары туралы, балаларға және басқа да асырандыларға төленетін алимент түріндегі табыстары туралы анықтама);

      отбасында тәрбиеленетін жетім балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар үшін – қамқоршылықты (қорғаншылықты) бекіту туралы уәкілетті органның шешімі, жетім баланың (балалардың) немесе ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланың (балалардың) патронаттық тәрбиеге, қабылдаушы отбасына берілгені туралы шарт;

      төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін отбасылардан шыққан балалар үшін – төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемнің қажеттілігін дәлелдейтін құжат;

      білім беру ұйымының алқалы басқару органы айқындайтын білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өзге де санаттарына жататын балалар үшін – отбасының материалдық-тұрмыстық ахуалын зерделеу, сондай-ақ қаржылай және материалдық көмек көрсету туралы шешім қабылдау үшін басқа да қажетті құжаттардың негізінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өзге де санаттарына тегін және жеңілдікпен тамақтандыруды ұсыну туралы білім беру ұйымының алқалық органның шешімі.

      Құжаттар салыстыру үшiн түпнұсқада ұсынылады, содан кейiн түпнұсқалар көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.

      Құжаттарды қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға мынадай мәліметтерді көрсетіп, тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді:

      порталда:

      1) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ – сымен немесе бір рет пайдаланатын құпиясөзбен куәландырылған, көрсетілетін қызметті алушының ұялы байланыс операторы ұсынған абоненттік номері порталдың есеп жазбасына тіркелген және қосылған жағдайда, электрондық құжат нысанындағы өтініш;

      2) бала 2007 жылғы 13 тамызға дейін не Қазақстан Республикасынан тыс жерде туылған жағдайда баланың туу туралы куәлігінің электрондық көшірмесі;

      3) 2008 жылға дейін не Қазақстан Республикасынан тыс жерде некеге тұрған немесе бұзған жағдайда некеге тұру немесе бұзу туралы куәліктің электрондық көшірмесі;

      4) статусты дәлелдейтін құжаттың электрондық көшірмесі:

      мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті алуға құқығы бар отбасылардан шыққан балалар үшін – мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті алуға құқығы бар отбасылардан шыққан көрсетілетін қызметті алушылар санаты үшін көрсетілетін қызметті алушының (отбасының) жергілікті атқарушы органдар ұсынатын мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тұтынушылар қатарына жататынын растайтын анықтама;

      жан басына шаққанда орташа табысы күн көріс деңгейінен төмен, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын отбасылардан шыққан балалар үшін – алған табысы туралы құжаттардың (жұмыс істейтін ата-аналардың немесе оларды алмастыратын адамдардың жалақылары туралы, кәсіпкерліктен және басқа да қызмет түрлерлерінен түсетін табыстары туралы, балаларға және басқа да асырандыларға төленетін алимент түріндегі табыстары туралы анықтама);

      отбасында тәрбиеленетін жетім балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар үшін – қамқоршылықты (қорғаншылықты) бекіту туралы уәкілетті органның шешімі, жетім баланың (балалардың) немесе ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланың (балалардың) патронаттық тәрбиеге берілгені туралы шарттың электрондық көшірмесі;

      төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін отбасылардан шыққан балалар үшін – төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемнің қажеттілігін дәлелдейтін құжат;

      білім беру ұйымының алқалы басқару органы айқындайтын білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өзге де санаттарына жататын балалар үшін – отбасының материалдық-тұрмыстық ахуалын зерделеу, сондай-ақ қаржылай және материалдық көмек көрсету туралы шешім қабылдау үшін басқа да қажетті құжаттардың негізінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өзге де санаттарына тегін және жеңілдікпен тамақтандыруды ұсыну туралы білім беру ұйымының алқалық органның шешімі.

      Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын, баланың туылғанын (бала 2007 жылғы 13 тамызға кейін туған жағдайда), некеге тұру немесе бұзу (неке 2008 жылдан кейін жасалған немесе бұзылған жағдайда), жұмыссыз ретінде тіркелу туралы, көрсетілетін қызметті алушының (отбасының) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушылар қатарына жататындығы туралы, көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден “электронды үкімет” шлюзі арқылы алады.

      Портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушының “жеке кабинетіне” мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу күнін және уақытын көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсетуге сұраудың қабылданғаны туралы хабарлама жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады.

  1. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіздемелер:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің “Мемлекеттік білім беру мекемелерінің мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан, сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне және жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалып, отбасыларда тұратын балаларға, төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін отбасылардан шыққан балаларға және өзге де санаттағы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге қаржылай және материалдық көмек көрсетуге бөлінетін қаражатты қалыптастыру, жұмсау бағыты мен оларды есепке алу қағидаларын бекіту туралы” Қазақстан Республикасының Үкіметінің 2008 жылғы 25 қаңтардағы № 64 Қаулысында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген үкімінің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алумен байланысты арнаулы құқығынан айырылуы.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша облыстардың,
республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы
бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, сондай-ақ көрсетілетін қызметті
берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне
(әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым көрсетілетін қызметті берушінің басшысының атына не осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағындакөрсетілген мекенжай бойынша облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың тиісті жергілікті атқарушы органы (бұдан әрі – әкімдік) басшысының атына беріледі.

      Шағымдар жазбаша нысанда пошта немесе көрсетілетін қызметті берушінің немесе әкімдіктің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.

      Жеке тұлғаның шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), пошталық мекенжайы, байланыс телефоны көрсетіледі.

      Шағымды қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты берілген шағымға жауап алу мерзімі және орны көрсетіліп, көрсетілетін қызметті берушінің немесе әкімдіктің кеңсесінде (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні) тіркелуі шағымның қабылдануын растау болып табылады.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефоны бойынша алуға болады.

      Шағымды портал арқылы “жеке кабинетінен” жолдаған кезде көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті берушінің шағымды өндеуі барысында жаңартылып тұратын ақпарат қолжетімді болады (жеткізілгені, тіркелгені, орындалуы, қарастырылғаны немесе қарастырудан бас тартқандығы туралы белгі).

      Көрсетілетін қызметті берушінің, әкімдіктің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарастыруға жатады. Шағымды қарастыру нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің, әкімдіктің кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарастыруға жатады.

      Сондай-ақ, көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефоны бойынша алуға болады.

  1. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ерекшеліктері ескерілген өзге де талаптар

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:

      1) Министрліктің: www.edu.gov.kz интернет-ресурсында;

      2) www.egov.kz порталында орналасқан.

  1. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде, порталдағы “жеке кабинеті”, сондай-ақ, Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефоны арқылы алу мүмкіндігіне ие.
  2. Көрсетілетін қызметті берушінің Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz, көрсетілетін қызмет берушінің www.bala-kkk.kz интернет-ресурстарында орналастырылған.
  “Жалпы білім беретін
мектептердегі
білім алушылар мен
тәрбиеленушілердің
жекелеген санаттарына тегін
және жеңілдетілген
тамақтандыруды ұсыну”
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
1-қосымша
Нысан

Жалпы білім беретін мектептерде жекелеген санаттарына тегін және жеңілдетілген
тамақтандыруды ұсыну туралы анықтама

      Осы анықтама ______________________________________________ (Т.А.Ә. (бар болғанда)) 20__ – 20__ оқу жылында тегін және жеңілдетілген тамақтандырумен қамтамасыз етілетін білім алушылар мен тәрбиеленушілердің тізіміне енгізілгендігі үшін берілді.

      Астана және Алматы қалаларының,

      облыстық маңызына ие аудандық

      және қалалық жергілікті атқарушы

      органдар басшысының қолы, күні

      ______________________________

      Мөрдің орны

   

 

 

“Жалпы білім беретін
мектептердегі
білім алушылар мен
тәрбиеленушілердің
жекелеген санаттарына тегін
және жеңілдетілген
тамақтандыруды ұсыну”
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
2-қосымша
Астана және Алматы
қалаларының,
облыстық маңызына
ие аудандық және қалалық
жергілікті атқарушы
органның басшысына
____________________________
(білім беру органының атауы)
(_________ облысы, _______ 
ауданы)
___________________________
(басшының Т.А.Ә.
(бар болғанда))
____________________________
(өтініш берушінің Т.А.Ә.
(бар болғанда) және жеке
сәйкестендіру
нөмері) мына мекенжайы
бойынша
тұратын:
____________________________
(елді мекен атауы, тұрғылықты
мекенжайы, телефоны)

Өтініш

      Менің кәмелет жасқа толмаған___________________________________ (Т.А.Ә. (бар болғанда) туған күні және жеке сәйкестендіру нөмері) (мектеп № және сынып литерін көрсету) оқитын баламды (оқу жылын көрсету) тегін тамақтандырумен қамтамасыз етілетін білім алушылар мен тәрбиеленушілердің тізіміне қосуды сұраймын.

      “___” _____________20__ жыл азаматтың (азаматшаның) қолы

 

“Мемлекеттік білім беру мекемелеріндегі білім алушылар мен тәрбиенушілердің жекелеген санаттарына қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру” мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2017 жылғы 25 желтоқсандағы
№ 650 бұйрығына
12-қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 13 сәуірдегі
№ 198 бұйрығына
14-қосымша

“Мемлекеттік білім беру мекемелеріндегі білім алушылар мен тәрбиенушілердің
жекелеген санаттарына қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде
демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру” мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандарты
1-тарау. Жалпы ережелер

  1. “Мемлекеттік білім беру мекемелеріндегі білім алушылар мен тәрбиенушілердің жекелеген санаттарына қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру” мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
  2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.
  3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті білім беру ұйымдары, Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) “Азаматтарға арналған үкімет” мемлекеттік корпорацияның коммерциялық емес акционерлық қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

2-тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

  1. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге және Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап: жолдама беру бойынша – 5 (бес) жұмыс күні.

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді. Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі өткенге дейін бір тәуліктен кешіктірмей көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға жеткізуді қамтамасыз етеді;

      2) көрсетілетін қызметті берушіде немесе Мемлекеттік корпорацияда көрсетілетін қызметті алушының құжаттарды тапсыруы үшін күтудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 15 минут;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілетін ең ұзақ уақыты – 30 минут, Мемлекеттік корпорацияда – 15 минут.

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – қағаз жүзінде.
  2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі – қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерге жолдама не осы мемлекеттік қызмет стандартының 10-тармағындакөрсетілген негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру нысаны – қағаз түрінде.

  1. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.
  2. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіде: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен дүйсенбіден бастап жұма аралығын қоса алғанда сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін жүзеге асырылады. Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен көрсетіледі;

      2) Мемлекеттік корпорацияда: еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі күні және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі мен сенбіні қоса алғанда белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін, түскі үзіліссіз.

      Қабылдау жеделдетіп қызмет көрсетусіз, көрсетілетін қызмет алушының тіркеу орны бойынша, “электронды” кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады, портал арқылы электрондық кезекті “брондауға” болады.

  1. Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      көрсетілетін қызметті берушіге:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      2) көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      3) баланың туу туралы куәлігінің көшірмесі;

      4) “Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы” Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен (Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 тіркелген) бекітілген нысанға сәйкес сауықтыру лагерiне баратын мектеп оқушысына медициналық анықтама;

      5) мәртебесін дәлелдейтін құжаттың көшірмесі:

      мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті алуға құқығы бар отбасылардан шыққан балалар үшін – мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті алуға құқығы бар отбасылардан шыққан көрсетілетін қызметті алушылар санаты үшін көрсетілетін қызметті алушының (отбасының) жергілікті атқарушы органдар ұсынатын мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тұтынушылар қатарына жататынын растайтын анықтама;

      жан басына шаққанда орташа табысы күн көріс деңгейінен төмен, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын отбасылардан шыққан балалар үшін – алған табысы туралы құжаттар (жұмыс істейтін ата-аналардың немесе оларды алмастыратын адамдардың жалақылары туралы, кәсіпкерліктен және басқа да қызмет түрлерлерінен түсетін табыстары туралы, балаларға және басқа да асырандыларға төленетін алимент түріндегі табыстары туралы анықтама);

      отбасында тәрбиеленетін жетім балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар үшін – қамқоршылықты (қорғаншылықты) бекіту туралы уәкілетті органның шешімі, жетім баланың (балалардың) немесе ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланың (балалардың) патронаттық тәрбиеге, қабылдаушы отбасына берілгені туралы шарт;

      төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін отбасылардан шыққан балалар үшін – төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемнің қажеттілігін дәлелдейтін құжат;

      білім беру ұйымының алқалы басқару органы айқындайтын білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өзге де санаттарына жататын балалар үшін – отбасының материалдық-тұрмыстық ахуалын зерделеу, сондай-ақ қаржылай және материалдық көмек көрсету туралы шешім қабылдау үшін басқа да қажетті құжаттардың негізінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өзге де санаттарына тегін және жеңілдікпен тамақтандыруды ұсыну туралы білім беру ұйымының алқалық органның шешімі;

      Мемлекеттік корпорацияға:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1–қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      2) көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);

      3) бала 2007 жылғы 13 тамызға дейін не Қазақстан Республикасынан тыс жерде туылған жағдайда баланың туу туралы куәлігі (түпнұсқасы сәйкестендіру үшін талап етіледі);

      4) “Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы” Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен (Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 тіркелген) бекітілген нысанға сәйкес сауықтыру лагерiне баратын мектеп оқушысына медициналық анықтама;

      5) мәртебесін дәлелдейтін құжаттың көшірмесі:

      мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті алуға құқығы бар отбасылардан шыққан балаларға – мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті алуға құқығы бар отбасылардан шыққан көрсетілетін қызметті алушылар санаты үшін көрсетілетін қызметті алушының (отбасының) жергілікті атқарушы органдар ұсынатын мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тұтынушылар қатарына жататынын растайтын анықтама;

      жан басына шаққанда орташа табысы күн көріс деңгейінен төмен, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын отбасылардан шыққан балаларға – алған табысы туралы құжаттар (жұмыс істейтін ата-аналардың немесе оларды алмастыратын адамдардың жалақылары туралы, кәсіпкерліктен және басқа да қызмет түрлерлерінен түсетін табыстары туралы, жан басына шаққанда орташа табысы күн көріс деңгейінен төмен, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын отбасылардан шыққан көрсетілетін қызметті алушылар үшін балаларға және басқа да асырандыларға төленетін алимент түріндегі табыстары туралы анықтама);

      отбасында тәрбиеленетін жетім балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар үшін – қамқоршылықты (қорғаншылықты) бекіту туралы уәкілетті органның шешімі, жетім баланың (балалардың) немесе ата-анасының қамқорлығынсыз қалған баланың (балалардың) патронаттық тәрбиеге берілгені туралы шарт;

      төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін отбасылардан шыққан балалар үшін – төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемнің қажеттілігін дәлелдейтін құжат;

      білім беру ұйымының алқалы басқару органы айқындайтын білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өзге де санаттарына жататын балалар үшін – отбасының материалдық-тұрмыстық ахуалын зерделеу, сондай-ақ қаржылай және материалдық көмек көрсету туралы шешім қабылдау үшін басқа да қажетті құжаттардың негізінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өзге де санаттарына тегін және жеңілдікпен тамақтандыруды ұсыну туралы білім беру ұйымының алқалық органның шешімі.

      Көрсетілетін қызметті алушының жеке басын растайтын құжаттарының, баланың туу туралы куәлігінің мәліметтерін (бала 2007 жылғы 13 тамыздан кейін туылған жағдайда) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері және көрсетілетін қызметті беруші “электрондық үкімет” шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйеден алады.

      Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету кезінде заңмен қорғалатын құпияны қамтитын, ақпараттық жүйелердегі мәліметтерді пайдалануға көрсетілген қызметті алушының келісімін алады.

      Мемлекеттік корпорация арқылы құжаттарды қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді.

      Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру жеке куәлігін (не нотариалды расталған сенімхат бойынша оның өкілі) ұсыну кезінде құжаттарды қабылдау туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік корпорация бір ай ішінде нәтижені сақтауды қамтамасыз етеді, содан кейін оны көрсетілетін қызметті берушіге одан әрі сақтау үшін тапсырады. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткеннен кейін жүгінген жағдайда Мемлекеттік корпорацияның сұранысы бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорация жібереді.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады.

  1. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға негіздемелер:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің “Мемлекеттік білім беру мекемелерінің мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан, сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне және жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалып, отбасыларда тұратын балаларға, төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін отбасылардан шыққан балаларға және өзге де санаттағы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге қаржылай және материалдық көмек көрсетуге бөлінетін қаражатты қалыптастыру, жұмсау бағыты мен оларды есепке алу қағидаларын бекіту туралы” Қазақстан Республикасының Үкіметінің 2008 жылғы 25 қаңтардағы № 64 Қаулысында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген үкімінің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алумен байланысты арнаулы құқығынан айырылуы бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсетуден бас тартады.

      Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

3-тарау. Облыстардың жергілікті атқарушы органдарының, республикалық маңызы
бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың,
сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды
тұлғаларының қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне
(әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым көрсетілетін қызметті берушінің басшысының атына не осы мемлекеттік қызмет стандартының 14-тармағындакөрсетілген мекенжай бойынша облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың тиісті жергілікті атқарушы органы (бұдан әрі – әкімдік) басшысының атына беріледі.

      Шағымдар жазбаша нысанда пошта немесе көрсетілетін қызметті берушінің немесе әкімдіктің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.

      Жеке тұлғаның шағымында аты, жөні, тегі, пошта мекен-жайы, байланыс телефоны көрсетіледі.

      Шағымның қабылдануын растау оның шағымды қабылдаған адамның аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі және орны көрсетілетін қызметті берушінің немесе әкімдіктің кеңсесінде (мөртабан, кіріс нөмірі мен күні) тіркелуі болып табылады.

      Мемлекеттік корпорацияның қызметкерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжай және телефондар бойынша Мемлекеттік корпорацияның басшысына жіберіледі.

      Мемлекеттік корпорация қолма-қол, сонымен бірге пошта арқылы келіп түскен шағымның қабылданғанын растау оның тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі және тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе шағымның ілеспе хатына қойылады) болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелгеннен күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарастыруға жатады. Шағымды қарастыру нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта арқылы көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарастыруға жатады.

      Сондай-ақ, мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777 телефоны бойынша алуға болады.

  1. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.

4-тарау. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің ерекшеліктерін ескере
отырып қойылатын өзге де талаптар.

  1. Организм функциясы тұрақты бұзылған, өзіне өзі қызмет көрсету, өздігінен қозғалу, бағдарлау қабілетін немесе мүмкіндігін толық немесе ішінара жоғалтқан көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды 1414, 8 800 080 7777 Бірыңғай байланыс орталығына жүгіну арқылы тұрғылықты жері бойынша шыға отырып, Мемлекеттік корпорацияның қызметкерлері жүргізеді.
  2. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:

      1) Министрліктің: www.edu.gov.kz интернет-ресурсында;

      2) Мемлекеттік корпорацияның: www.gov4с.kz интернет-ресурсында.

  1. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша анықтама қызметінің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz және көрсетілетін қызметті берушінің www.bala-kkk.kz. интернет-ресурсында орналастырылған. Бірыңғай байланыс орталығының 1414, 8 800 080 7777.
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Мемлекеттік білім беру мекемелеріндегі білім алушылар мен тәрбиенушілердің жекелеген санаттарына қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру” мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
1-қосымша
Астана және Алматы қалаларының,
облыстық маңызына ие аудандық
және қалалық жергілікті атқарушы
органның басшысына
____________________________
____________________________
(білім беру органының атауы)
(_________ облысы, _______ ауданы)
____________________________
(басшының Т.А.Ә. (бар болғанда))
____________________________
(өтініш берушінің Т.А.Ә. (бар
болғанда) және жеке сәйкестендіру
нөмері) мына мекенжайы бойынша
тұратын:
____________________________
(елді мекен атауы, тұрғылықты
мекенжайы, телефоны)

Өтініш

      Менің кәмелет жасқа толмаған (Т.А.Ә. (бар болғанда) туған күні және жеке сәйкестендіру нөмері) (мектеп № және сынып литерін көрсету) оқитын баламды___________________________________________________________ (оқу жылын көрсету) қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуын қамтамасыз етілетін білім алушылар мен тәрбиеленушілердің тізіміне қосуды сұраймын.

      Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын мәліметтерді пайдалануға келісім беремін

      “___” _____________20__ жыл қолы

   

 

 

 

 

 

“Мемлекеттік білім беру
мекемелеріндегі білім алушылар
мен тәрбиенушілердің
жекелеген санаттарына қала
сыртындағы және мектеп
жанындағы лагерьлерде
демалуы үшін құжаттар
қабылдау және жолдама беру”
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
2-қосымша
Нысан
____________________________
(Т.А.Ә. (бар болғанда) немесе
көрсетілетін
қызметті алушы ұйымның
атауы)
____________________________
(көрсетілетін қызметті
алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      “Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы” 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2 тармағын басшылыққа алып, “Азаматтар үшін Үкімет” Мемлекеттік корпорацияның коммерциялық емес қоғамы филиалының № __ бөлімі

      __________________________________________________________________________

      (мекенжайды көрсету) мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес Сіз ұсынған құжаттар топтамасының толық болмауына байланысты

      __________________________________________________________________________

      (мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы) мемлекеттік қызмет көрсетуге құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атауы:

      1) ___________________________________________________________;

      2) ___________________________________________________________;

      3) ___________________________________________________________.

      Осы қолхат әр тарапқа біреуден 2 данада жасалды. Т.А.Ә. (бар болғанда)

      (Мемлекеттік корпорацияның қызметкері) _______________________ (қолы)

      Орындаушының Т.А.Ә. (бар болғанда) ___________________________

      Қабылдаушының Т.А.Ә. (бар болғанда) __________________________

      (көрсетілетін қызметті алушының қолы) “___” _____________ 20__ жыл